Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce:
Chrome,
Firefox,
Internet Explorer,
Safari
Niedokonanie zmian ustawień w zakresie plików cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym użytkownika, a tym samym będziemy przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: Polityki Plików Cookies
Akceptuję
-Nowoczesny program ubezpieczenia ryzyk związanych z realizacją inwestycji w infrastrukturę transportu zbiorowego jako nadrzędną wartość stawia powodzenia inwestycji jako całości, czyli zapewnia bezpieczeństwo wszystkim podmiotom w nią zaangażowanym – mówił Lukasz Zoń. – dodatkowo zapewnia on elastyczność rozwiązań ubezpieczeniowych pod kątem zmian kontraktowych, w tym wydłużenia okresu realizacji prac, zmian wartości czy zmian zakresu prac – dodaje.
Zoń zaznaczał, że takie ubezpieczenie pokrywa także szkody z każdego etapu realizacji inwestycji, czyli projektu, produkcji elementów podzespołów oraz części, wykonawstwa, ewentualnego przerwania prac, a także rękojmi i gwarancji. Dodatkowo chroni co najmniej trzy podstawowe obszary ryzyka. Mowa o szkodach w mieniu i prowadzonych pracach, odpowiedzialności wobec osób trzecich, a także straty wynikającej z opóźnień z nieterminowego zakończenia prac.
Przedstawiciel EIB mówił także o tym jak ważne jest odpowiednie opracowanie takiego programu. – Jest on oparty o gruntowną analizę ryzyk związanych z prowadzoną inwestycją i potencjalnych skutków ich materializacji dla inwestora – komentował.
– Należy także zwrócić uwagę na to, że starsze oferty ubezpieczeń nie zapewniają wsparcia np. w przypadku ataków hakerskich – mówił Łukasz Zoń. – Nowoczesna oferta rynku wzbogaciła się o możliwość zabezpieczenia także tego ryzyka – dodawał.
Źródło: http://www.rynekinfrastruktury.pl/wiadomosci/jak-zabezpieczyc-ryzykowna-inwestycje-56468.html