Polityka plików Cookies
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Safari
Niedokonanie zmian ustawień w zakresie plików cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym użytkownika, a tym samym będziemy przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: Polityki Plików Cookies
Akceptuję

menu

Webinary EIBdlaJST

| Szukasz odpowiedzi? Zapraszamy na webinary #EIBdlaJST

EIB | Ubezpieczenia dla wymagających


#EIBdlaJST to projekt, który zrodził się z potrzeby wsparcia Samorządów nie tylko w obszarach ściśle ubezpieczeniowych, ale także takich, które dotykają zagadnień istotnych w bieżącej pracy Urzędów. Jednym z jego elementów są webinary - spotkania online, których tematykę podpowiadają nam sami zainteresowani - Samorządowcy. Do współpracy zapraszamy uznanych ekspertów – przedstawicieli nauki, kancelarii prawnych i uznanych praktyków. Do dziś w naszych bezpłatnych webinarach wzięło udział ponad 12 500 osób reprezentujących 300 Samorządów!

Zapraszamy na kolejne spotkanie #EIBdlaJST:

 

Ochrona sygnalistów w jednostkach samorządu terytorialnego

21 listopada, online w godzinach 9:00 – 11:00

Naszym ekspertem będzie Anna Gad – radczyni prawna w Kancelarii ZIEMSKI&PARTNERS Kancelaria Prawna Kostrzewska, Kołodziejczak i Wspólnicy sp.k. z Poznania, . Posiada doświadczenie w zakresie prawa cywilnego, gospodarczego, prawa pracy oraz prawa samorządowego. Ekspertka ds. compliance i whistleblowingu, prowadzi liczne szkolenia i warsztaty.

Spotkanie poprowadzi Katarzyna Rydlewska,Zastępca Dyrektora Biura Projektów Strategicznych, Specjalista ds. Ubezpieczeń Samorządów w EIB.

 


Podczas webinaru omówimy między innymi:

1. Kim jest sygnalista i kiedy przysługuje mu ochrona,

2. Jakie są sposoby zgłaszania informacji o naruszeniach prawa,

3. Obowiązki pracodawcy podczas procesu wdrożeniowego,

4. Zasady ochrony sygnalistów,

5. Kary i sankcje związane z naruszeniem ustawy,

6. Wymogi dla podmiotów publicznych zobowiązanych do utworzenia kanałów zgłoszeń zewnętrznych.

Informacje organizacyjne:

- warunkiem udziału jest imienna rejestracja pod adresem: www/EIBdlaJST/SYGNALISCI oraz otrzymanie potwierdzenia,

- spotkanie przeznaczone jest wyłącznie dla pracowników JST oraz ich jednostek powiązanych, a udział jest bezpłatny,

- ze względu na konieczność wyrażenia zgód na przetwarzanie danych prosimy o osobistą rejestrację,

- dostęp do materiałów i certyfikaty udziału otrzymają uczestnicy, którzy wyrażą na to zgodę podczas rejestracji,

- zachęcamy do podawania służbowych adresów mailowych podczas rejestracji – skraca to czas weryfikacji.

W razie jakichkolwiek wątpliwości czy problemów z rejestracją prosimy o kontakt.


Oto zagadnienia, które omówiliśmy dotychczas:

Dyrektywa NIS2 w praktyce: jak dostosować się do nowych przepisów i uniknąć kar

Prowadzący: dr Waldemar Szymański Prokurator, wykładowca akademicki, doktor nauk prawnych w zakresie prawa karnego procesowego, wykładowca prawa medycznego na studiach podyplomowych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz studiach MBA w ochronie zdrowia SGH-WUM.

Omówiliśmy:

1. Czym jest Dyrektywa NIS2 i jakie nowe obowiązki nałożono na podmioty kluczowe i ważne.

2. Jakie standardy bezpieczeństwa trzeba spełnić, aby dostosować się do przepisów.

3. Jakie konsekwencje wiążą się z nieprzestrzeganiem nowych regulacji i jak uniknąć kar.

4. Jak zgłaszać incydenty i jakie uprawnienia mają organy kontrolne.

Podatki 2024/2025 – czy nadchodzi wielka rewolucja dla JST?

Prowadzący: dr Ewelina Skwierczyńska - Doktor Prawa Podatkowego, Doradca i Właścicielka Kancelarii Doradztwa Podatkowego TAX-ES

Omówiliśmy:

1. Podatki obrotowe i JPK_PD:

- Podatek VAT – najnowsze zmiany i wyroki TSUE,

- Akcyza – aktualne obowiązki i przyszłe regulacje,

- Nowa struktura JPK_PD – kogo dotyczy i jak się przygotować.

2. Podatek od nieruchomości:

- Zmiany po wyroku TK i przyszłe regulacje,

- Czy budżety JST zyskają większe wpływy?

Podatek VAT i MDR’y po wyborach w JST - czyli na co zwrócić szczególną uwagę zarządzając ryzykiem podatkowym w sektorze samorządowym?

Prowadzący: dr Ewelina Skwierczyńska - Doktor Prawa Podatkowego, Doradca i Właścicielka Kancelarii Doradztwa Podatkowego TAX-ES

Omówiliśmy:

Część 1. Podatek VAT

1. VAT należny – co nowego w orzecznictwie TSUE?

2. Grupy VAT – czy warto w JST?

3. VAT naliczony – co i w jakiej części obniża podatek w JST?

4. KSeF od 2026 – w jakim miejscu jesteśmy i co dalej?

Część 2. Schematy podatkowe (MDR)

1. Istota zgłoszenia schematu podatkowego,

2. MDR a obejście prawa podatkowego,

3. Najczęstsze schematy zgłaszane w JST,

4. Jak audytować obowiązki MDR w JST i jak ustrzec się kar finansowych?

 

Dobra osobiste w trybie wyborczym

Prowadzący: Mecenas Piotr Kołodziejczak - radca prawny, partner w ZIEMSKI&PARTNERS Kancelaria Prawna Kostrzewska, Kołodziejczak i Wspólnicy sp.k. Specjalizuje się w prawie cywilnym.

Omówiliśmy:

1. Istota dóbr osobistych.

2. Podmioty, którym przysługują dobra osobiste.

3. Dobra osobiste osób pełniących funkcje publiczne w jst.

4. Zakres ochrony dóbr osobistych, a prawo krytyki.

5. Naruszenie dóbr osobistych osoby prawnej, a naruszenie dóbr osobistych osoby pełniącej funkcje jej organu.

6. Przesłanki ochrony dóbr osobistych.

7. Środki ochrony dóbr osobistych.

8. Specyfika trybu wyborczego w ochronie dóbr osobistych.

 

Etyka a praktyka - dostęp do informacji publicznej w cieniu kampanii wyborczej

Prowadzący: Mecenas Joanna Kostrzewska - radca prawny, partner zarządzający w ZIEMSKI&PARTNERS Kancelaria Prawna Kostrzewska, Kołodziejczak i Wspólnicy sp.k., specjalizująca się w procesowym i materialnym prawie administracyjnym.

Omówiliśmy:

  • 1. Istota prawa do informacji publicznej,
  • 2. Ograniczenia prawa do informacji publicznej,
  • 3. Osoby pełniące funkcje publiczne i ich status w procesie udostępniania informacji,
  • 4. Przetworzenie informacji publicznej i jego charakter,
  • 5. (Nad)użycie prawa do informacji publicznej (postulaty de lege ferenda),
  • 6. Bezczynność w realizacji prawa do informacji.
  •  

    Praktyczne aspekty wdrożenia KSeF – jak uniknąć zagrożeń i wysokich kar?

    Prowadzący: dr Ewelina Skwierczyńska - Doktor Prawa Podatkowego, Doradca i Właścicielka Kancelarii Doradztwa Podatkowego TAX-ES, oraz Magdalena Kiepurska Prezes Zarządu w Cellent sp. o.o., ekspert ubezpieczeniowy, współautorka wprowadzenia na polski rynek ubezpieczeń karnoskarbowych.

    Omówiliśmy:

    KSeF i faktura ustrukturyzowana w kazusach:

    1. Sprzedaż VAT i poza VAT – jak KSeF wpływa na rozliczenia podatkowe JST?

    2. Zakupy w JST – jak zarządzać procesem zakupowym i na co zwrócić szczególną uwagę?

    3. Uprawnienia do KSeF w JST – kogo i do czego upoważnić, by jednostki działały bez zbędnych ograniczeń?

    Zabezpieczenie ryzyk podatkowych za pomocą polisy:

    1. Odpowiedzialność urzędnika a odpowiedzialność karno-skarbowa pracownika JST

    2. Dostaję mandat skarbowy, jak zadziała polisa? Co powinienem zrobić?

    3. Jak wygląda wsparcie ubezpieczyciela krok po kroku, gdy znajdę się na celowniku organów skarbowych? Case study.

     

    Ustawa o doręczeniach elektronicznych - aspekty prawne i organizacyjne

    Prowadzący: Mecenas Sylwester Szczepaniak Koordynator ds. społeczeństwa informacyjnego i smart city Biuro Unii Metropolii Polskich.

    Radca prawny, ekspert w obszarze paperless oraz eIDAS. Były wieloletni pracownik Ministerstwa Cyfryzacji, gdzie uczestniczył lub koordynował ok. 30 dużych projektów legislacyjnych, m.in. projekty związane z informatyzacją, ochroną danych osobowych, identyfikacją elektroniczną oraz cyberbezpieczeństwa.

    Omówiliśmy:

  • 1. Miejsce i znaczenie ustawy o doręczeniach w systemie prawa,
  • 2. Obowiązki wynikające z ustawy i harmonogram wdrożenia dla JST,
  • 3. Przygotowanie do wdrożenia doręczeń elektronicznych,
  • 4. Zasady wysyłania i odbierania korespondencji w świetle nowych przepisów.
  •  

    Jednostki samorządowe w mediach społecznościowych – podstawy prawne i zagrożenia

    Prowadzący: dr hab. Marlena Sakowska-Baryła

    Omówiliśmy:

    1. Jakie przepisy brać pod uwagę w przypadku działania JST w mediach społecznościowych,

    2. Wizerunek i inne dobra osobiste – co i jak chronić,

    3. Zgodność z RODO przy działaniach JST w mediach społecznościowych,

    4. Działalność w mediach społecznościowych a dostęp do informacji publicznej,

    5. Kto, jak i za co odpowiada w przypadku prowadzenia mediów społecznościowych.

    KSeF w jednostkach samorządu terytorialnego – podatkowy hit czy nowa uciążliwość?

    Prowadzący: dr Ewelina Skwierczyńska

    Omówiliśmy:

    Rewolucyjne zmiany w zakresie fakturowania polegające na wdrożeniu faktury ustrukturyzowanej, czyli tzw. e-faktury w ramach Krajowego Systemu e-Faktur. Program wydarzenia bazował na aktualnym stanie prawnym, wynikającym z nowelizacji wprowadzającej obligatoryjność KSeF od 2024 r.

    Dostępność cyfrowa

    Prowadzący: Mecenas Sylwester Szczepaniak Koordynator ds. społeczeństwa informacyjnego i smart city Biuro Unii Metropolii Polskich.

    Radca prawny, ekspert w obszarze paperless oraz eIDAS. Były wieloletni pracownik Ministerstwa Cyfryzacji, gdzie uczestniczył lub koordynował ok. 30 dużych projektów legislacyjnych, m.in. projekty związane z informatyzacją, ochroną danych osobowych, identyfikacją elektroniczną oraz cyberbezpieczeństwa.

    Omówiliśmy:

  • 1. Wprowadzenie do zagadnienia dostępności cyfrowej,
  • 2. Obecne i przyszłe podstawy prawne dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnej,
  • 3. Dostępność stron internetowych materiałów i dokumentów,
  • 4. Skarga na brak dostępności cyfrowej.
  •  

    DIY gospodarki komunalnej: instrukcja wdrażania zamówień in-house

    Prowadzący: Konrad Różowicz, Partner kierujący Działem Prawa Zamówień Publicznych w Dr Krystian Ziemski & Partners Kancelaria Prawna Sp. k.

    Omówiliśmy:

  • 1. Filozofia in-house jako modelu ukształtowania gospodarki komunalnej lub jej fragmentu,
  • 2. Modele zamówień wewnętrznych i sposoby ich wykorzystywania (szanse i ryzyka),
  • 3. Wymogi prawne udzielania zamówień in-house,
  • 4. Kontrola analogiczna, zależność ekonomiczna oraz brak niedozwolonego udziału, kapitału prywatnego z perspektywy orzecznictwa,
  • 5. Kluczowe aspekty proceduralne udzielania zamówień in-house,
  • 6. Kluczowe aspekty kontraktowe umów in-house.
  •  

    Prawo autorskie i prawo do wizerunku - jak z nich korzystać w praktyce

    Prowadzący: Mecenas Magdalena U. Miernik Adwokat specjalizujący się w świadczeniu pomocy prawnej z zakresu prawa własności intelektualnej. Członkini Polskiej Izby Rzeczników Patentowych oraz AIPPI – The International Association for the Protection of Intellectual Property.

    Omówiliśmy:

  • 1. Jakie prawa autorskie przysługują twórcy,
  • 2. Jakie sposoby dyspozycji prawami autorskimi proponuje polskie prawo autorskie,
  • 3. Jak bezpiecznie rozpowszechniać wizerunek osób trzecich,
  • 4. O czym warto pamiętać zawierając i negocjując umowy z twórcami.
  •  

    Jak rozliczyć VAT w JST w 2023 r.?

    Prowadzący: dr Ewelina Skwierczyńska

    Omówiliśmy:

    1. Korekty roczne i wieloletnie VAT wobec prac nad SLIM VAT 3:
    kalkulacja prewspółczynnika i wskaźnika struktury sprzedaży ,
    korekta wieloletnia od środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
    korekta roczna od nabyć pozostałych.

    2. Finansowanie zewnętrzne zadań JST a skutki podatkowe:
    wpływ finansowania na opodatkowanie VAT,
    kwalifikowalność VAT w projektach a prawo do odliczenia,
    najnowsze interpretacje Krajowej Informacji Skarbowej.

    3. KSeF – hiperwyzwanie w JST:
    na co zwrócić uwagę?
    kiedy się przygotować?
    co w przypadku pomyłek?

    Elektroniczny System Zarządzania Dokumentacją w Jednostkach Samorządu Terytorialnego

    Prowadzący: Mecenas Sylwester Szczepaniak Koordynator ds. społeczeństwa informacyjnego i smart city Biuro Unii Metropolii Polskich.

    Radca prawny, ekspert w obszarze paperless oraz eIDAS. Były wieloletni pracownik Ministerstwa Cyfryzacji, gdzie uczestniczył lub koordynował ok. 30 dużych projektów legislacyjnych, m.in. projekty związane z informatyzacją, ochroną danych osobowych, identyfikacją elektroniczną oraz cyberbezpieczeństwa.

    Omówiliśmy:

  • 1. Wyjaśnienie pojęć system klasy EZD, system klasy EOD, system klasy ERP, System dziedzinowy, System Zarządzania Procesami,
  • 2. Obecne i projektowane podstawy prawne dla Elektronicznego Obiegu Dokumentów w JST,
  • 3. Podejście do wdrożenia systemu klasy EZD w jednostce samorządu terytorialnego,
  • 4. Przykłady i dobre praktyki z wdrożeń w JST.
  •  

    Kary umowne w umowach o zamówienia publiczne - od postanowienia kontraktowego do środków na koncie Zamawiającego

    Prowadzący: Konrad Różowicz, Partner kierujący Działem Prawa Zamówień Publicznych w Dr Krystian Ziemski & Partners Kancelaria Prawna Sp. k.

    Omówiliśmy:

    1. Istota kar umownych w kontraktach publicznych,

    2. Klauzule kar umownych a abuzywność postanowień umownych,

    3. Postanowienia kreujące kary umowne i maksymalny limit kar umownych w świetle bieżącego orzecznictwa KIO,

    4. Kontrola jako proces weryfikacji należytego wykonania umowy i dokumentowania podstaw do naliczania kar umownych,

    5. COVID-19 i kryzys ukraiński a naliczanie i egzekwowanie kar umownych,

    6. Dochodzenie kar umownych poprzez potrącenie z wynagrodzenia wykonawcy oraz zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia,

    7. Kary umowne na sali sądowej,

    8. Spór o kary a polubowne rozwiązywanie sporów.,

    9. Niebezpieczne związki - kary umowne w ubezpieczeniach.

    Faktura ustrukturyzowana i Krajowy System e-Faktur – podatkowa rewolucja totalna

    Prowadzący: dr Ewelina Skwierczyńska

    O czym dyskutowaliśmy: Faktury ustrukturyzowane, wprowadzone już w wielu krajach, przez polskich podatników mogą być stosowane od 1 stycznia 2022 r. Jednak od 2024 w Unii Europejskiej faktury elektroniczne w formacie xml mają być jedyną dopuszczalną formą faktury. To rewolucja totalna, obejmująca zarówno samozatrudnionych przedsiębiorców, którzy nie korzystają z zaawansowanych narzędzi informatycznych, jak i wielkie korporacje, które często pracują na zagranicznych systemach księgowych. Przepisy obejmą także jednostki samorządu terytorialnego i ich jednostki organizacyjne. Przygotowania należy rozpocząć już teraz!

    Ustawa o doręczeniach elektronicznych - aspekty praktyczne

    Prowadzący: dr Sylwester Szczepaniak

    O czym dyskutowaliśmy: We wcześniejszym spotkaniu omówiliśmy aspekty prawne i proceduralne, a w tym skupiliśmy się na praktyce, czyli: przygotowaniu do wdrożenia doręczeń elektronicznych, jednoczesnym stosowaniu doręczeń elektronicznych i ePUAP, utrzymaniu i zarządzaniu skrzynką doręczeń oraz roli systemów klasy EZD w systemie doręczeń elektronicznych.

    Rejestr umów

    Prowadzący: Konrad Różowicz z Dr Krystian Ziemski & Partners Kancelaria Prawna

    O czym dyskutowaliśmy: To kolejny z tematów, który poruszyliśmy na Wasze życzenie, żebyście lepiej mogli przygotować się na zmiany. Omówiliśmy m.in.: obowiązek rejestrowania umów, różnicę między obowiązkiem a rejestrem fakultatywnym (BIP), rodzaje umów podlegających obowiązkowi rejestrowemu, kryteria kwalifikacji umowy jako podlegającej zarejestrowaniu i wyłączenia, a także obowiązki alternatywne, zakres informacji o umowach oraz kwestie udostępniania w trybie uodip i inne obowiązki informacyjno-sprawozdawcze. Dyskutowaliśmy też o odpowiedzialności za rejestrowanie umów.

    Ustawa o doręczeniach elektronicznych - aspekty prawne i proceduralne

    Prowadzący: dr Sylwester Szczepaniak

    O czym dyskutowaliśmy: Ustawa o doręczeniach to kolejny akt prawny, który rodzi Wasze wątpliwości, dlatego do niego wróciliśmy. Wyjaśniamy miejsce i znaczenie ustawy w systemie prawa, obowiązki wynikające z ustawy i harmonogram wdrożenia dla JST, wpływ tej legislacji na KPA i Ordynację podatkową oraz przepisy przejściowe w praktyce działania JST.

    (Nad)użycie prawa do informacji publicznej

    Prowadzący: Joanna Kostrzewska i Martyna Krystman z Dr Krystian Ziemski & Partners Kancelaria Prawna

    O czym dyskutowaliśmy: To kolejne spotkanie dotyczące problematyki informacji publicznej, co doskonale pokazuje, jak ważne to dla Was zagadnienie. Tym razem skupiliśmy się na istocie i zakresie prawa do informacji publicznej, praktycznych aspektach przetworzenia informacji publicznej, zjawisku nadużyciu prawa do informacji publicznej (mit, czy rzeczywistość?) oraz pokazaliśmy zagrożenia związane z bezczynnością w świetle nadużyć prawa do informacji publicznej.

    Bezpieczne Miasto: Cyberzagrożenia i bezpieczeństwo informacji

    Prowadzący: dr Kamil Galicki

    O czym dyskutowaliśmy: Cyfryzacja zwiększa ryzyka cybernetyczne - to dla większości z nas oczywiste. Zatem staraliśmy się jak najlepiej pokazać Wam jakie są aktualne zagrożenia dla miast, na ile miasta są uzależnione od bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz przewidzieć, co nas czeka w przyszłości. Pokazaliśmy też praktyki i normy bezpieczeństwa teleinformatycznego w miastach i urzędach.

    Bezpieczne Miasto: Praktyczne aspekty przeciwdziałania zagrożeniom

    Prowadzący: dr Rafał Batkowski

    O czym dyskutowaliśmy: Rozwój miast rodzi nowe zagrożenia i ryzyka, którymi trzeba odpowiednio zarządzić. Dlatego w trakcie tego wykładu i dyskusji skupiliśmy się na kwestiach bezpieczeństwa urzędu, transformacji cyfrowej miast z perspektywy zarządzania bezpieczeństwem, zagrożeniach terrorystycznych i hybrydowych oraz profilaktyce kryminalnej.

    Podatki JST w Nowym Ładzie od 2022 r.

    Prowadzący: dr Ewelina Skwierczyńska

    O czym dyskutowaliśmy: Tytuł mówi sam za siebie. W spotkaniu, które miało miejsce w listopadzie 2021 próbowaliśmy pomóc samorządom jak najlepiej przygotować się do zmian w rozliczaniu podatków, które weszły w życie od stycznia 2022 r. Pokazaliśmy podstawy prawne zmian, modyfikacje w ZUS, PIT, CIT i rozliczaniu spółek komunalnych, jak ustalać wartość początkową środków trwałych, co zmieniło się w obszarze składników majątkowych, transakcji BB2B i B2C, nabycia sprawdzającego oraz KSeF.

    Podatki obrotowe po liftingu w Jednostkach Samorządu Terytorialnego

    Prowadzący: dr Ewelina Skwierczyńska

    O czym dyskutowaliśmy: Zmiany podatkowe to temat rzeka. W trakcie tego spotkania skupiliśmy się na dwóch ważnych zagadnieniach - kwestii akcyzy i rewolucji w VAT z perspektywy JST. Omówiliśmy zarówno na czym polegają zmiany, jak i jakie szanse oraz zagrożenia stwarzają.

    Udostępnianie informacji publicznej – zasady, problemy, nadużywanie prawa do informacji

    Prowadzący: prof. Joanna Wyporska-Frankiewicz

    O czym dyskutowaliśmy: Temat zdawałoby się uregulowany prawnie i znany, a jednak wzbudzający wątpliwości i będący źródłem wielu kłopotów. Dlatego wyjaśniamy m.in.: co mieści się pod pojęciem informacji publicznej, jakie są zasady ich udostępniania oraz z jakim nadużywaniem prawa do informacji prawnej mogą spotkać się samorządowcy.

    RODO w JST - najczęściej popełniane błędy i pominięcia we wdrożeniu i stosowaniu

    Prowadzący: dr Jakub Rzymowski

    O czym dyskutowaliśmy: RODO jest już "z nami" od kilku lat, ale nadal popełniamy podstawowe błędy w jego stosowaniu. W trakcie tego spotkania pokazaliśmy, jak ich unikać i skąd wynikają niejasności w stosowaniu przepisów. Omówiliśmy m.in.: jak poprawnie interpretować definicję danych osobowych, czym są umowy powierzenia i kiedy należy je stosować, czym grożą błędy (także odpowiedzialnością karną).


    Zespół EIB
    Maria Wełnicka
    Manager ds. Marketingu i PR
    Kontakt tel.
    +48 697 030 416
    +48 566 693 416
    Zespół EIB
    Katarzyna Rydlewska
    Zastępca Dyrektora Biura Projektów Strategicznych, Departament Rozwoju EIB SA
    Kontakt tel.
    +48 697 030 444
    +48 566 693 444

    Kontakt

    Strona Główna/ Kontakt

    Wyślij wiadomość


    Centrala Toruń
    87-100 Toruń
    ul. Jęczmienna 21
    Tel. +48 56 669 34 00
    mail: eib@eib.com.pl
    Oddział Katowice
    40-129 Katowice
    ul. Misjonarzy Oblatów 11
    Tel. +48 32 258 37 50
    mail: katowice@eib.com.pl
    Oddział Kraków
    31-527 Kraków
    ul. Supniewskiego 9
    Tel. +48 12 627 34 00
    mail: krakow@eib.com.pl
    Oddział Rzeszów
    35-307 Rzeszów
    Al. Armii Krajowej 80
    Tel. +48 17 862 66 28
    mail: rzeszow@eib.com.pl
    Oddział Warszawa
    00-722 Warszawa
    ul. Podchorążych 39a lok 3
    Tel. +48 22 559 14 60
    mail: warszawa@eib.com.pl
    Oddział Wrocław
    53-203 Wrocław
    Al. Gen. Józefa Hallera 92/18
    Tel. +48 71 332 96 67
    mail: wroclaw@eib.com.pl
    Oddział Łódź
    90-010 Łódź
    ul. Tuwima 15  lokal U1A
    Tel. +48 566 693 580
    mail: lodz@eib.com.pl
    Przedstawicielstwo Bydgoszcz
    85-231 Bydgoszcz
    ul. Królowej Jadwigi 18 lok. 203
    Tel. +48 52 523 90 77
    mail: bydgoszcz@eib.com.pl
    Przedstawicielstwo Gdynia
    81-395 Gdynia
    ul. Władysława IV 43 lok. 603/604
    Tel. +48 58 620 62 69
    mail: gdynia@eib.com.pl
    Przedstawicielstwo Olsztyn
    10-282 Olsztyn
    ul. Poprzeczna 11
    Tel. +48 56 66 93 534
    mail: olsztyn@eib.com.pl
    Przedstawicielstwo Włocławek
    87-800 Włocławek
    ul. Targowa 7
    Tel. +48 54 231 15 36
    mail: wloclawek@eib.com.pl
    Przedstawicielstwo Sieradz
    98-200 Sieradz
    ul. Wojska Polskiego 102
    Tel. +48 69 703 04 32
    mail: sieradz@eib.com.pl

    EIB SA
    Copyrights ©2024

    POLITYKA PRYWATNOŚCI DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES
    Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach końcowych użytkownika za pomocą plików cookies przez EIB SA.Pliki cookies są to dane informatyczne, zapisywane i przechowywane na urządzeniach końcowych, za pośrednictwem których użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu. Pliki cookies używane są w celu tworzenia statystyk, które wspierają pozycjonowanie strony, ułatwiając dotarcie do niezbędnej Państwu informacji.Oprogramowanie przeglądarek internetowych domyślenie dopuszcza przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym użytkownika.

Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego urządzenia.

    Ograniczenie lub wyłączenie dostępu plików cookies do swojego urządzenia nie spowoduje utrudnień w korzystaniu z naszego Serwisu. Niedokonanie zmian ustawień w zakresie plików cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym użytkownika, a tym samym będziemy przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji.
Informujemy, że warunki przechowywania lub otrzymywania plików cookies można zmienić poprzez zmianę ustawień w przeglądarce.